2 DNI, KTÓRE PRZESUWAJĄ HR
O POZIOM WYŻEJ
Jeśli:
• kiedykolwiek musiałaś/eś uzasadniać rozwój przed CFO
• i NIE CHCESZ JUŻ PLANOWAĆ SZKOLEŃ, a PROJEKTOWAĆ ZMIANĘ
• oraz szukasz klucza do zaangażowania, efektywności i rozwoju
– to ten WARSZTAT JEST DLA CIEBIE!!!

Poznaj Prowadzących
Magdalena Kaczmarek
Menedżerka zespołów sprzedaży i realizacji usług z ponad 20-letnim doświadczeniem, kierowniczka projektów (certyfikat IPMA), projektantka badań potencjału pracowników (Współtwórca Szkoły AC/DC), trenerka biznesu.
Wieloletnia członkini zarządu Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, współprowadziła Szkołę AC/DC. Socjolożka, ukończyła podyplomowe Studia Mediacji i Negocjacji we WSUS Poznań.
Prowadziła projekty wdrożeniowe, np. Google Rising Star, zmiany struktury działów serwisu, zmiany budujące zaangażowanie pracowników, programy rozwoju talentów, wdrożenie procesu zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników.
Zrealizowała ponad 10 000 godzin rozwoju umiejętności managerskich i sprzedażowych. Prowadzi szkolenia dla trenerów biznesu oraz asesorów realizujących badania w ramach assessment/development centre.


Magdalena Rusin-Chuchro
Menadżerka HR i HR BP z ponad 15-letnim doświadczeniem, kierowniczka projektów rozwojowych, trenerka biznesu.
Absolwentka Szkoły Trenerów Sprzedaży i studiów podyplomowych HR BP & Senior HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. Certyfikowany Asesor AC/DC.
Doświadczenie zdobywała głównie w firmach produkcyjnych i IT. Zarządzała obszarem L&D, wdrażała projekty badające i podnoszące zaangażowanie, programy talentowe, procesy zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników.
Zrealizowała ponad 1000 godzin rozwoju umiejętności managerskich.
Co wyróżnia Efektywny HR?
Możesz też tak mieć w swojej Organizacji
• systematycznie analizuje dane, wychwytując powtarzające się problemy,
• jasno wskazuje przyczynowo-skutkowe zależności w procesach biznesowych,
• dostarcza zarządowi PRZEKONUJĄCYCH danych, które stanowią solidną podstawę do podejmowania strategicznych decyzji.
Nauczysz się identyfikować co naprawdę nie działa i proponować Zarządowi inwestycje w mierzalne efekty.
Ten warsztat da Ci narzędzia i pozwoli przećwiczyć stawanie rzetelnej diagnozy.
🔎Dowiesz się:
• Jak rozpoznać, że problem menedżera to brak umiejętności, a nie zła pogoda
• Jak diagnozować realne potrzeby, a nie szkoleniowe slogany
• Jak przetłumaczyć diagnozę na język KPI – żeby przekonać zarząd
• Jak tworzyć cele rozwojowe, które widać w wynikach, nie w certyfikatach
🎯 Zyskasz:
• systematycznie analizuje dane, wychwytując powtarzające się problemy,
• jasno wskazuje przyczynowo-skutkowe zależności w procesach biznesowych,
• dostarcza zarządowi PRZEKONUJĄCYCH danych, które stanowią solidną podstawę do podejmowania strategicznych decyzji.