Diagnoza Potrzeb Rozwojowych Managerów


2 DNI, KTÓRE PRZESUWAJĄ HR
O POZIOM WYŻEJ

Jeśli:
• kiedykolwiek musiałaś/eś uzasadniać rozwój przed CFO
• i NIE CHCESZ JUŻ PLANOWAĆ SZKOLEŃ, a PROJEKTOWAĆ ZMIANĘ
• oraz szukasz klucza do zaangażowania, efektywności i rozwoju

– to ten WARSZTAT JEST DLA CIEBIE!!!

Pobierz agendę Warsztatu
MASZ PYTANIA? NAPISZ DO NAS

Poznaj Prowadzących

Magdalena Kaczmarek

Menedżerka zespołów sprzedaży i realizacji usług z ponad 20-letnim doświadczeniem, kierowniczka projektów (certyfikat IPMA), projektantka badań potencjału pracowników (Współtwórca Szkoły AC/DC), trenerka biznesu.

 

Wieloletnia członkini zarządu Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, współprowadziła Szkołę AC/DC. Socjolożka, ukończyła podyplomowe Studia Mediacji i Negocjacji we WSUS Poznań.

 

Prowadziła projekty wdrożeniowe, np. Google Rising Star, zmiany struktury działów serwisu, zmiany budujące zaangażowanie pracowników, programy rozwoju talentów, wdrożenie procesu zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników.

 

Zrealizowała ponad 10 000 godzin rozwoju umiejętności managerskich i sprzedażowych. Prowadzi szkolenia dla trenerów biznesu oraz asesorów realizujących badania w ramach assessment/development centre.

Skontaktuj się z nami

Magdalena Rusin-Chuchro

Menadżerka HR i HR BP z ponad 15-letnim doświadczeniem, kierowniczka projektów rozwojowych, trenerka biznesu.

 

Absolwentka Szkoły Trenerów Sprzedaży i studiów podyplomowych HR BP & Senior HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. Certyfikowany Asesor AC/DC.

 

Doświadczenie zdobywała głównie w firmach produkcyjnych i IT. Zarządzała obszarem L&D, wdrażała projekty badające i podnoszące zaangażowanie, programy talentowe, procesy zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników.

 

Zrealizowała ponad 1000 godzin rozwoju umiejętności managerskich.

magdalena.rusin-chuchro@thinkfirst.pl Skontaktuj się z nami

Co wyróżnia Efektywny HR?

Możesz też tak mieć w swojej Organizacji

systematycznie analizuje dane, wychwytując powtarzające się problemy,

• jasno wskazuje przyczynowo-skutkowe zależności w procesach biznesowych,

• dostarcza zarządowi PRZEKONUJĄCYCH danych, które stanowią solidną podstawę do podejmowania strategicznych decyzji.

Na Warsztacie

Nauczysz się identyfikować co naprawdę nie działa i proponować Zarządowi inwestycje w mierzalne efekty.

Ten warsztat da Ci narzędzia i pozwoli przećwiczyć stawanie rzetelnej diagnozy.

🔎Dowiesz się:

• Jak rozpoznać, że problem menedżera to brak umiejętności, a nie zła pogoda
• Jak diagnozować realne potrzeby, a nie szkoleniowe slogany
• Jak przetłumaczyć diagnozę na język KPI – żeby przekonać zarząd
• Jak tworzyć cele rozwojowe, które widać w wynikach, nie w certyfikatach

🎯 Zyskasz:


• systematycznie analizuje dane, wychwytując powtarzające się problemy,
• jasno wskazuje przyczynowo-skutkowe zależności w procesach biznesowych,
• dostarcza zarządowi PRZEKONUJĄCYCH danych, które stanowią solidną podstawę do podejmowania strategicznych decyzji.

ZAUFALI NAM
slider_left
slider_right

Polityka cookies

Serwis korzysta z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce prywatności. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję Polityka Cookies
This site is registered on wpml.org as a development site.