Warsztat dla HR Diagnoza Potrzeb Rozwojowych Managerów
Warsztat, podczas którego nauczysz się jak:
dotrzeć do FAKTYCZNYCH PROBLEMÓW BIZNESOWYCH,
UNIKNĄĆ koncertu życzeń szkoleniowych oraz
zaproponować Zarządowi INWESTYCJE w MIERZALNE EFEKTY.

Dlaczego diagnozę potrzeb rozwojowych Firmy trzeba zacząć od Managerów?
Bo klucz do zaangażowania, efektywności i rozwoju leży w roli lidera liniowego.
Wyniki badań są jednoznaczne – efektywność i zaangażowanie pracowników w 70% zależy od bezpośredniego przełożonego!
Dlatego trafna diagnoza potrzeb rozwojowych menedżerów wymaga precyzji – zamiany abstrakcyjnych ogólników na mierzalne konkrety. To od diagnozy zaczyna się skuteczny rozwój.
Błędna diagnoza jest przyczyną nietrafionych inwestycji, nieporozumień i frustracji.
Jeżeli chcesz rozwojem ZMIENIAĆ BIZNES, a nie tylko organizować szkolenia i jesteś:
Dyrektorem HR, HR Managerem, HR BP oraz Ekspertem HR/L&D
oraz poszukujesz rozwiązań aby:
• stać się strategicznym partnerem Zarządu, który nie tnie budżetów rozwojowych bo nie widzi problemu
• mieć mocną podstawę w formie raportów diagnostycznych, aby Dyrektorzy się zaangażowali, bo zmierzyliśmy wyzwanie
• łatwiej powiększać budżety na rozwój, przyciągać talenty oraz podnieść TRWALE efektywność organizacji i zaangażowanie
TO TEN WARSZTAT JEST DLA CIEBIE!
Realizowane przez nas Warsztaty dla liderów HR
cieszą się dużym zainteresowaniem
i wysoką oceną merytoryczną
miast 6
Warsztatów 13
Uczestników 268

TERMIN & MIEJSCE WARSZTATU
• 2-3.10.2025 – 9:00-16:00: WARSZAWA
• 30-31.10.2025 – 9:00-16:00: KATOWICE
• 15-16.01.2026 – 9:00-16:00: WARSZAWA
PROGRAM WARSZTATÓW:
♦ DZIEŃ 1: OD UMIEJĘTNOŚCI DO DIAGNOZY
I. Co to jest umiejętność?
II. Jakie umiejętności są naprawdę potrzebne Managerom?
III. Potrzeby rozwojowe vs potrzeby szkoleniowe.
IV. Symptomy nieefektywności jako podstawa rozwoju.
V. Co wynika z braku umiejętności a co z niedojrzałości procesowej?
♦ DZIEŃ 2: PRAKTYKA DIAGNOZY I PLANOWANIE ROZWOJU
I. Jak prowadzić krok po kroku sesję diagnozy z Dyrektorem/Zarządem?
II. Trening rozmowy sesji diagnostycznej.
III. Jak realnie zaspokajać potrzeby rozwojowe organizacji?